مشاوره آنلاین

اگر به دنبال حل مشکلات خانوادگی و شخصیتی خود هستید، پیج ما را دنبال کنید.

مشاوره آنلاین

اگر به دنبال حل مشکلات خانوادگی و شخصیتی خود هستید، پیج ما را دنبال کنید.

در این صفحه به دنبال این هستیم که در مورد موضوعاتی چون مشاوره خانواده، اختلافات خانوادگی، خیانت همسر، مشکلات شخصیتی، مشکلات ارتباطی، مشاوره ترنس، بیماری های روانی و... صحبت کنیم. سنگ صبور شما باشیم. لطفا با ما همراه باشید و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید...

بایگانی

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

رشد شما اختیاری است، پس عاقلانه انتخاب کنید...

مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره قبل از ازدواج به شما کمک می کند تا برای ازدواج آماده شوند. مشاوره قبل از ازدواج به شما در شناخت همسر آینده تان کمک می کند تا با استفاده از این شناخت بتوانید درصدموفقیت خود را در ازدواج افزایش دهید. برای یک انتخاب موفق لطفا مقاله مشاوره قبل از ازدواج ما را در سایت پیام مشاوره مطالعه کنید. مشاوره قبل از ازدواج

  • baran amini

خیانت همسر موضوع دردناکی است که کمتر کسی حاضر می شود با آن کنار بیاید. اما متاسفانه در دنیای امروز و با توجه به کسترش ارتباطات حقیقی و مجازی، حیانت همسر به موضوع همه گیر و گسترده ای تبدیل شده است. من در این مقاله میخواهم به شما بگویم که اگر همسری دارید که به شما خیانت کرده است، چگونه با خیانت او کنار بیایید و به زندگی عادی خود برگردید. هر چند که میدانم کنار امدن با خیانت همسر واقعا کاری دشوار است. اما پیشنهاد میکنم مقاله چگونه با خیانت همسر خود کنار بیایم را مطالعه کنید.

  • baran amini

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • baran amini

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • baran amini